Informacje
    • Czas realizacji zamówienia
    • Dostępność produktów
    • Koszty transportu
    • Oryginalność produktów
    • WYSYŁKA ZAGRANICZNA ( SHIPPING COSTS - EU )
    • Regulamin
    • Kupony rabatowe
    • FAQ - pytania i odpowiedzi
    • Bezpieczeństwo
    • Mapa strony
O firmie
    • Dane firmy
    • Historia Testosterone.pl
    • Certyfikaty i autoryzajce
  • Facebook
  • Instagram

  Tanie Koszty wysyłki

Odbiór w punkcie pocztowym 6,99zł
Kurier Pocztex48 8,99zł
Kurier Pocztex48 pobranie 11,99zł
Kurier UPS 14,99zł
Kurier UPS pobranie 17,99 zł
Paczka zagraniczna (EU) od 19,99 zł

DOSTAWA KURIEREM GRATIS JUŻ OD 399 ZŁ

Płatność kartą, przelewem, paypal, przy odbiorze.

BCAA

Aminokwasy BCAA to inaczej aminokwasy posiadające łańcuchy rozgałęzione, które metabolizują się bezpośrednio w mięśniach. Silnie wspierają działanie mięśni, dlatego można je wykorzystać podczas intensywnych ćwiczeń na siłowni.

Dieta sportowca powinna dostarczać prawidłowej ilości BCAA. BCAA zawiera trzy substancje aktywne, takie, jak leucyna, izoleucyna i walina. Są to aminokwasy egzogenne, których organizm człowieka nie jest w stanie wyprodukować. Ich wyjątkowa budowa wpływa na bardzo skuteczne hamowanie procesów katabolicznych. Według różnych źródeł, aminokwasy BCAA stanowią od 30 do 40% masy mięśni. BCAA pochodzą najczęściej z białka serwatkowego.

Działanie BCAA

BCAA to substancja, która ma silne działanie antykataboliczne, dlatego to dobry wybór wtedy, gdy starasz się zrzucić nadmiar tłuszczu i nie chcesz jednocześnie stracić masy mięśniowej. Dzięki BCAA nie będzie tak łatwo dochodziło do rozpadu mięśni. Mają one także działanie anaboliczne.

Nieco rzadziej stosuje się BCAA w czasie budowania masy mięśniowej i siły, ze względu na wysoką cenę, jednak w tym przypadku są one bardzo skuteczne i dają zauważalną poprawę w jakości Twojego treningu.

Jakie są dodatki do preparatów z BCAA?

Oprócz substancji, takich, jak słodziki i aromaty, znajdziesz w nich także lewoskrętną glutaminę, czyli substancję, która także poprawia bilans azotowy organizmu. Preparaty różnią się ilością dodatków smakowych w jednej porcji i sportowcy, którym zależy na czystym białku, powinni wybrać taki produkt, który zawiera ich jak najmniej. Innymi aminokwasami, które można znaleźć w preparatach z BCAA, są glicyna i alanina.

Innym dodatkiem jest jabłczan cytruliny, wpływający na zwiększenie wydzielania tlenku azotu i poprawiający pompę mięśniową.

Jaki powinien być stosunek aminokwasów w BCAA?

Zwykle jest to 2:1:1 (leucyna: izoleucyna: walina), jednak można spotkać także preparaty z BCAA, które mają dwa razy więcej leucyny.

Jak dużo BCAA należy przyjmować?

BCAA przyjmuje się w dawce od 1 do 1,5 grama na 10 kilogramów wagi. Ze względu na szybką wchłanialność tego preparatu, należy go stosować przed treningiem i zaraz po jego ukończeniu. Niektórzy kulturyści dodają do proszku z BCAA więcej wody i przyjmują go także w czasie treningu. Trudno ustalić jednoznacznie, jak należy przyjmować BCAA, ponieważ każdy sportowiec ma inne zapotrzebowanie na substancje odżywcze.

BCAA nie można traktować jako środka, który szybko zwiększy Twoją masę mięśniową – stanie się tak tylko wtedy, gdy będziesz go stosował regularnie i połączysz suplementację z ćwiczeniami i prawidłową dietą.

Jaka forma aminokwasów BCAA jest najwygodniejsza?

Jeśli regularnie ćwiczysz na siłowni i masz duże zapotrzebowanie na białko, dobrym wyborem jest BCAA w formie proszku do rozmieszania z wodą.

Wygodniejszą formą są kapsułki, bo możesz je zabrać ze sobą w dowolne miejsce i przyjąć, kiedy chcesz. Kapsułki dostarczają dokładnie odmierzonej dawki substancji aktywnych i nie zawierają dodatków smakowych.

BCAA to wartościowy suplement o wielu korzystnych właściwościach na organizm, dlatego warto włączyć go do diety.

Sortuj według:
Pokaż:
Wyświetl: Lista Tabela
  • Xtreme BCAA 2000 wspiera procesy anaboliczne, przez dostarczanie organizmowi aminokwasów rozgałęzionych: L-waliny, L-leucyny, L-izoleucyny.
    4,60 zł