Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.
Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych. Przykładowo, jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o jednodniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej we wtorek.
Dla produktów oznaczonych "sprowadzany na zamówienie", termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w zakładce Moje Konto.
Przesyłki dostarczają firma kurierska UPS lub Poczta Polska (dla wysylek listów za granicę). Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle 1 dzień roboczy (do 24 godzin od wysyłki). Dla Poczty Polskiej - Pocztex48 to maksymalnie 2 dni robocze, dla listów poleconych ekonomicznych 5 dni roboczych.
Na wszystkie formy wysyłki dostępny jest tracking który wysyłają firmy spedycyjne . Jeśli nie otrzymałeś trackingu prosimy o wiadomość
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.