Dieta dla sportowców - porady dietetyczne do sportów wytrzymałościowo-siłowych

Kategorie

Najczęściej czytane

Sporty wytrzymałościowo-siłowe

Budowanie mięśni od podstaw. Od anatomii do praktyki

Budowanie mięśni od podstaw. Od anatomii do praktyki

Od czego zacząć? Chcesz zbudować konkretną masę mięśniową? Dobrze, jednak na początek trzeba ogarnąć przynajmniej podstawy anatomii, by odnaleźć się
Arginina – aminokwas o szerokim działaniu

Arginina – aminokwas o szerokim działaniu

Arginina – aminokwas o szerokim działaniu   Aminokwasy to najbardziej zhydrolizowane formy białek. Są to organiczne związki chemiczne zawierające w
Trenuj zdrowo i bez kontuzji – CZYM JEST TRENING FUNKCJONALNY ?

Trenuj zdrowo i bez kontuzji – CZYM JEST TRENING FUNKCJONALNY ?

Trenuj zdrowo i bez kontuzji, czyli czym jest trening funkcjonalny?   Wydaje się, że na samym wstępie warto odpowiedzieć sobie
Immunożywienie a sport

Immunożywienie a sport

Źródło: Pixabay.com Immunożywienie w sporcie   Regularny wysiłek fizyczny, zawody zarówno na szczeblu amatorskim jak i profesjonalnym niosą ze sobą
Wsparcie zdolności wysiłkowych – czy smak ma znaczenie?

Wsparcie zdolności wysiłkowych – czy smak ma znaczenie?

Odczucie smaku jest ciekawym zagadnieniem, z niektórych względów bardziej skomplikowanym niż mogłoby się wydawać. Smak należy do jednego ze zmysłów
Proces gojenia się tkanek w ujęciu fizjoterapeutycznym

Proces gojenia się tkanek w ujęciu fizjoterapeutycznym

GOJENIE SIĘ TKANEK W PIGUŁCE  Standardowe pytanie pacjenta pourazowego brzmi: “Ile będzie trwała rehabilitacja?” Z reguły nikt nie lubi czekać,
Ładowanie węglowodanami w sporcie

Ładowanie węglowodanami w sporcie

Sukces w sporcie jest wypadkową wielu czynników, wśród których najistotniejszy jest oczywiście odpowiednio przeprowadzony proces treningowy. Kwestie żywieniowe również mają